Od samog lansiranja, Peugeot 308 svojim kvalitetom osvojio je više od 280.000 znalaca širom svijeta. Kako napreduje svojom strategijom internacionalizacije brend je prisutan na sajmu automobila u Šangaju kako bi predstavio novi model 308 S, napravljen u Kini.

Peugeot Sport kojem je ponuđen izazov, sa svojim stručnjacima koji primjenjuju beskompromisni pristup ispunjavanju ciljeva, razvio je novi pogonski sklop na istoj EMP2 platformi sa 500 KS i pogonom na sva četiri točka, nudeći izvanredne performanse.

Kombinacijom tri izvora snage, svaki napaja automobil nezavisno od drugih: a to su 4-cilindrični benzinski 1.6 L THP 270 S&S motor, električni motor sa snagom od 85 kW/115 KS, povezan sa 6-stepenskim mjenjačem, te električni motor sa istim karakteristima na stražnjoj osovini.

Peugeot HYbrid razvija brzinu od 500 KS sa pogonom na sva četiri točka, te je njegova brzina elektronski ograničena na 250 km/h, polazeći od 0 do 100 km/h za 4 sekunde i obuhvatajući 1000m od starta za 22 sekunde. Auto je je savršeno uravnotežan, sa 60% težine na prednjoj i 40% težine na stražnjem dijelu modela, posjeduje vatreni duh ali i nevjerovatan omjer mase i snage, koji jedva dostignu 3,1 kg/KS.

Stražnji dio modela Peugeot 308 R HYbrid naglašava snagu upravljanja automobila na cesti dok uski spojler na vrhu prtljažnika pojavača aerodinamiku.

Peugeot 208 R HYbrid je dokaz samopoštovanja talenata inžinjera i dizajnera koji se ogledaju u modelu Peugeot 308.