Peugeot je pretpremijerno početkom aprila otkrio svoje viđenje koncepta „food truck“ na tržnici Carreau du Temple u Parizu. Vozilo je rezultat inovativnog spoja novih doživljaja u službi pokretnog i kvalitetnog restorana i biće predstavljeno na Nedelji dizajna u Milanu 14. aprila.

Vozilo je kompaktno i savršeno odgovara urbanoj sredini. Njegovi kratki prednji i stražnji prevjesi obezbjeđuju bolju pokretljivost, dok dugi međuosovinski razmak nudi značajan volumen opterećenja. Vozilo se bazira na modelu Peugeot Boxer, a u osnovi se radi o mobilnom bistrou nazvanom Lion.

 

Pored pića, poslužuje se i hrana, dok se za zabavu prisutnih brine moćni audio sistem ali i 46-inčni ekran putem kojeg prisutni u svakom trenutku mogu gledati spremanje hrane. Koncipiran je za snadbijevanje 30 ljudi istovremeno (zajedno sa prikolicom i otvorenim svim panelima dužina “bistroa” iznosi 13 metara), gdje su dostupna i jela sa roštilja.

Kuhari će uživati sa prostorom za spremanje hrane koji nudi dvije plate za roštiljanje, četiri plamenika kao i fritezu. Ventilacijski sistem osigurava optimalan kvalitet zraka gdje frižider kapaciteta 400 l osigurava da hrana ostane svježa, dok frižider kapaciteta 350 l čuva pića svježim i hladnim. U sklopu vozila nalazi se i aparat za pravljenje kafe.

Kuhari će koristiti i novi set mlinova za sol i biber, dizajniran od strane Peugeot Design Laboratorije. Peugeot mlinovi se prodaju širom svijeta, sa preko 2,5 miliona prodanih jedinica svake godine. Mlinovi drže svoja cijenjena mjesta kod svjetskih kuhara zahvaljujući preciznošću svojih zupčanika te izvanrednog kvaliteta trajanja.

U 2015. godini, Peugeot je jedini brend na svijetu koja se još uvijek aktivno bavi proizvodnjom predmeta namijenjenih „umjetnosti hranjenja“, kao i dizajnom i proizvodnjom prevoznih sredstava poput automobila, bicikla te skutera koji se proizvode u milionima prodajnih jedinica.

Tradicija godina plodnih kreacija, domišljatosti i dizajna, duga dvije stotine ponovno se sreće danas kada se rađa inovativni koncept „food truck“, jedinstvena vizija marke Peugeot pokretnog restorana za pružanje zadovoljstva i užitka za čula.