Iako mala i zemlja u postratnoj tranziciji, Bosna i Hercegovina ima veliki broj stručnjaka koji su priznati u mnogim međunarodnim kompanijama. Jedan takav primjer je i firma InterEngs iz Sarajeva, čijih 15 inženjera mašinske struke aktivno radi za njemačku autoindustriju, piše bh. novinska agencija Patria (NAP).

Kemal Likić, direktor „InterEngsa”, objasnio je da momci iz firme kojom rukovodi, potpuno ravnopravno učestvuju u nastajanju vanjskih dijelova Audija, BMW-a, Wolksvagena…, sa inženjerima iz drugih, mnogo razvijenijih zemalja. U Sarajevu, preciznije, nastaju idejna rješenja za alate uz pomoć koji se kasnije izrađuju luksuzne obline na skupocijenim četverotočkašima.

“Kada radite za tako velike kompanije, onda jedini kriteriji koji morate zadovoljiti jeste kvalitet”, kaže Likić za NAP i dodaje: “To što ovi momci rade na tako velikim projektima znači samo jedno, a to je da su u rangu svjetskog kvaliteta. Da nije tako, ne bi radili to što sada rade”.

Inter je skraćenica od international odnosno međunarodni a Engs je od inženjeri na engleskom jeziku. Skupa, međunarodni inženjeri u potpunosti opravdavaju taj naziv.

“Sve što radimo ide za međunarodno tržište. Odnosno, za najveću njemačku autoindustriju”, kaže Likić.

Zanimljivo da je InterEngs najveći broj svojih inženjera osposobio sam. Riječ je o mladim studentima koji su završili mašinstvo na Mašinskom fakultetu u Sarajevu, a nakon toga “zanat” pekli na milionskim projektima.

“Bosna i Hercegovina je mala zemlja, i svoju šansu na međunarodnom tržištu može tražiti samo kvalitetom. Jer, kada ste najbolji u svojoj branši, onda za vas nema krize”, kaže Likić.