Karić: U ovoj godini završit ćemo 102 km autoputa
Foto: jpautoceste.ba

Karić: U ovoj godini završit ćemo 102 km autoputa

Ensad Karić, direktor JP Autoceste Federacije BiH u Dnevniku TV1 govorio je o projektima u ovoj godini. On je istakao da u 2014. godini JP Autoceste Federacije BiH imaju nekoliko prioriteta.

Foto: jpautoceste.ba

Foto: jpautoceste.ba

“Jedan je da završimo 102 kilometra autoceste, to je dionica od Tarčina do Zenice, je jug zemlje od Međugorja do granice sa Hrvatskom, te na sjeveru od Odžaka do granice sa Hrvatskom. Tako ćemo strateški na jugu i sjeveru dobiti ulaz u BiH modernom autocestom, ali i da povežemo i središnji dio naše zemlje, od Tarčina do Zenice”, rekao je Karić.

Drugi prioritet su, kako je istakao Karić, obezbjeđenje investicija, novog investivionog ciklusa.

“Već radimo na obezbjeđenju sredstava za dionicu od Počitelja do Međugorja. Ovog mjeseca planirana je posjeta predstavnika Evropske investicijske banke, sa kojima ćemo obaviti pregovore za obezbjeđivanje sredstava za pomenutu dionicu. Time bismo spojili magistralni put M-17 sa autocestom i kompletnu dionicu od Počitelja do granice”, rekao je Karić za TV1 i dodao da je  sljedeći dio je obilazak autoputa oko Zenice, za šta su sredstva već obezbjeđena i ti radovi će prvi početi.

Nakon petnaest mjeseci probijen je tunel Suhodol, na poddionici Suhodol – Tarčin, na Koridoru 5c. Tunel pripada dionici dugoj 20 kilometara, a do kraja ove godine, plan je cijelu dionicu pustiti u rad. Radovi na iskopavanju tunela dužine 2.8 kilometara počeli su u septembru 2012. godine i završeni su u postavljenim rokovima. Kako je istakao Karić, na čitavoj dionici od Vlakova do Tarčina urađeno je oko 60 posto radova, a očekuje se da će za 15. do 20. dana biti probijena i druga cijev. On je naglasio da je završena trećina betoniranja u ovom tunelu, tako da se očekuje da u ovoj godini završiti po planiranoj dinamici.

On je istakao da tih 102 kilometra znači 35 posto završenog Koridora 5 C, te naglasio da se mora voditi računa kako Tuzla ne bi ostala odvojena od autoceste, te dodao a je već u izradi projektna dokumentacija Tuzla, Žepče i dalje prema Orašju. Karić je rekao da je završena i projektna dokumentacija od Lašve prema Travniku, te da je u postupku je tender za nastavak izrade projektne dokumentacije prema Bihaću.

“Dakle, mi moramo stvoriti uslove za novi investicioni ciklus. Već smo na dobrom putu i gotovo da smo obezbijedili novih 500 miliona KM za novi investicioni ciklus od 2014. do 2018. To se prije svega odnosi na dionicu od Međugorja prema Počitelju i na zajedničku zaobilaznicu. Time bismo nastavili sljedeći investicioni ciklus iz više razloga, prvenstveno ekonomskog razvoja zemlje. Drugi razlog je naša građevinska operativa koja je sad na zavidnom nivou i koja može podnijeti i treba nove investicije”, kazao je Karić Dnevniku TV1.

Na pitanje kada ćemo cijelu zemlju uspjeti povezati autoputem, karić je rekao da to zavisi od izvora sredstava.

Mnogo aktivnosti poduzimamo u obezbjeđivanju novih sredstava, te da optimiziramo trase, da na nekim dionicama možda radimo samo jednu tunelsku cijev, gdje nema potrebe da na početku imamo dvije tunelske cijevi, kao što je slučaj kod tunela Prenj. Pripremamo sve za novi investicijski ciklus i od 2014. do 2018. mogli bismo imati novih 80 kilometara autoceste u izgradnji.

Pogledajte kompletan intervju koji je Ensad Karić dao za TV1.


Imaš vijest za nas?

Pošalji nam potpuno anonimno vijest ili informaciju.