Noćni gradski prijevoz zasad neisplativ
Foto: Denis Ruvić, Sarajevski.ba

Noćni gradski prijevoz zasad neisplativ

Sarajevo je godinama jedini grad u regiji koji ima tramvajski prijevoz, ali koji ne radi noću.

Iako godinama postoji inicijativa da se ova vrsta saobraćaja pokrene, konkretne realizacije nije bilo. Iz GRAS-a ističu kako to za sada nije ostvarivo.

U razgovoru za TVSA direktor GRAS-a Avdo Vatrić je istakao da je ova kompanije u nekiliko navrata uvodila tramvajsku liniju koja je radila toom noći, ali da se to nije isplatilo jer putnici nisu plaćali karte.

“Druga stvar je sigurnost našeg osoblja koja je na jako niskom nivou, to bi se moralo poboljšati”, istakao je Vatrić.

Ministarstvo saobraćaja će u naredna dva mjeseca objaviti tender za zatvaranje svih tramvajskih stajališta, kako bi bila povećana naplata karata. U tom periodu, kako kaže ministar, nabavit će i oko 40 novih vozila.

Iz Sindikata radnika ističu da se dugi niz godina GRAS nalazi u velikim finansijskim problemima, te da stanje voznog parka nije na zadovoljavajućem nivou, zbog čega se i redovne linije teško obavljaju. Kako kažu, za normalno funkcionisanje neophodno im je oko 50 vozača i isto toliko vozila.

U Ministarstvu saobraćaja KS ističu kako uvođenje noćne linije nikako nije isplativo. Broj prodatih karata u tom periodu ne može kompenzirati potrošnju električne energije.

Prema analizama Ministarstva, samo 60 posto građana plaća kartu. Od 40.000 studenata, tek njih 6.000 kupuje mjesečne karte, ističe ministar Mujo Fišo za TVSA.


Imaš vijest za nas?

Pošalji nam potpuno anonimno vijest ili informaciju.