KJKP Vodovod i kanalizacija d.o.o. Sarajevo poduzima niz aktivnosti na efikasnijoj naplati svojih potraživanja, što uključuje telefonski kontakt, slanje opomena uz račun, neposredni kontakt na terenu a sve u cilju animiniranja dužnika da plate dugovanje za vodu i odvodnju, saopćeno je iz ovog preduzeća.
Ukoliko navedene mjere nemaju rezultat, preduzeće pristupa isključenju dužnika u skladu sa čl.16 Zakona o komunalnim djelatnostima i čl.65 i 69. Uredbe o opštim uslovima za isporuku vode za piće, odvođenje otpadnih i atmosferskih voda. Isključenje dužnika se provodi u svim slučajevima gdje to tehnički uslovi dozvoljavaju.
Iz ViK-a napominju da se svim dužnicima, kod kojih se vrši isključenje, dostavljaju opomene, kojima se isti obavještavaju o dugovanju i pozivaju, da prije isključenja dođu u preduzeće radi sklapanja Ugovora pod povoljnijim uslovima, odnosno omogućavanja plaćanja dugovanja u više mjesečnih rata, u skladu sa važećim aktima ovog preduzeća.
Ova akcija, kako kažu, vrši se duži vremenski period.
Privremena obustava aktivnosti na isključenju dužnika
Nova Uprava preduzeća će u narednih 15 dana privremeno obustaviti aktivnosti na isključenju dužnika. Istovremeno se upućuje poziv i daje mogućnost dužnicima, iz kategorija fizičkih i pravnih lica, da, u narednih 15 dana, mogu doći u prostorije Službe naplate preduzeća kako bi potpisali Ugovore o plaćanju dugovanja u ratama u skladu sa važećim aktima preduzeća.
Istovremeno se pozivaju sva fizička i pravna lica koji vrše manipulativne radnje na vodomjernim mjestima da mogu doći u Centar za potrošače preduzeća kako bi prijavili ove radnje, na osnovu čega će im biti omogućeno tehnički korektno rješenje.
U ovih 15 dana neće biti nikakvih zakonskih sankcija za sve potrošače koji sami prijave manipulaciju na vodomjernom mjestu i koji sklope Ugovore o plaćanju dugovanja u ratama u skladu sa važećim aktima preduzeća.
Poslije roka od 15 dana primjenjivat će se sve zakonski predviđene mjere, objavljeno je na viksa.info.