Probijen tunel Grabosječ na koridoru VC

  Na dionici autoceste Vlakovo-Tarčin, poddionica Lepenica-Suhodol, probijen je tunel Grabosječ. Desna tunelska cijev iznosi dužinu od 830 metara, a lijeva 860 metara, što ukupnu dužinu probijenih tunelskih cijevi iznosi oko 1,7 kilometara. Kada je u pitanju Koridor VC, ovo je drugi probijeni tunel, poslije tunela 1. Mart (Vijenac). Radovi na iskopu tunela počeli su u februaru ove godine i u veoma kratkom roku od samo sedam mjeseci probijene su obje cijevi tunela.  Proboj tunela Grabosječ izvršili su radnici turske kompanije Cengiz Inşaat, u partnerstvu sa domaćim kompanijama. Šef projekta, Vedad Terzić je istakao da je: „Tunel Grabosječ probijen prema savremenoj austrijskoj metodi, koja podrazumijeva korištenje mlaznog betona, armaturnih lukova i sidara za podgrađivanje“, dalje je objasnio da je za primarnu podgradu tunela Grabosječ, čija je uloga sprječavanje obrušavanja stijene kroz koju se probija tunel, korišteno, između ostalog, oko 10.000 kubnih metara mlaznog betona, a ugrađeno je ukupno oko 25 kilometara sidara.Paralelno sa iskopom tunela počelo je i postavljanje sekundarne obloge, koja predstavlja završnu betonsku oblogu i daje konačan izgled tunelu. «Do sada je u tunelu Grabosječ, sa južne strane lijeve tunelske cijevi postavljeno više od 150 metara sekundarne obloge», zaključio je Terzić. Poddionica Lepenica-Suhodol dugačka je oko 5,5 kilometara. Osim tunela Grabosječ, značajniji objekti koji se grade na ovoj poddionici su mostovi Lepenica 1 dug 238 metara i Lepenica 2 dužine 219 metara. Rok za završetak radova na poddionici Lepenica-Suhodol je kraj 2014. godine.

Imaš vijest za nas?

Pošalji nam potpuno anonimno vijest ili informaciju.