Paja ambasador Coca-Cola FIFA Trofeja Svjetskog prvenstva za BiH
Foto: McCann

Paja ambasador Coca-Cola FIFA Trofeja Svjetskog prvenstva za BiH

Fudbalski stručnjak i legenda bh. fudbala, Predrag Pašić ambasador je projekta Coca-Cola turneje FIFA trofeja Svjetskog prvenstva 2014 koji 6. marta ove godine specijalnim avionom stiže u Sarajevo. U okviru današnjeg druženja s novinarima su predstavljeni detalji ovog svjetskog projekta čiji će dio biti i Bosna i Hercegovina.

Pašić je istakao da dolazak Trofeja u BiH još jednom potvrđuje koliki je odjek imao veliki uspjeh naše fudbalske reprezentacije te da će ovaj događaj sigurno doprinijeti dodatnoj popularizaciji fudbala u našoj zemlji.

POGLEDAJ GALERIJU

“Kada je Pele poljubio trofej kada je Brazil postao svjetski prvak, tada sam počeo sanjati svoj fudbalski san“, ispričao je novinarima i novinarkama Pašić objasnivši da je svoj smisao života našao upravo u fudbalu. „Svjetsko fudbalsko prvenstvo je trenutak kada shvatite da je svijet zaista jedna šarena lopta i shvatite kolika je pozitivna moć fudbala“, istakao je Pašić, naglasivši kako je dolazak Trofeja u našu zemlju zaista jedinstvena prilika da se osjeti djelić te cijele atmosfere. Pašić već godinama uspješno vodi školu fudbala Bubamara, kroz koju su prošle hiljade djece čiji se snovi ostvaruju dijelom i kroz uspjeh naše reprezentacije i činjenicu da smo se prvi put u historiji plasirali na završnicu ovog najprestižnijeg fudbalskog takmičenja.

“Poslije Drugog svjetskog rata Njemačka je kao autsajder učestvovala na Svjetskom prvenstvu u Švicarskoj i na iznenađenje svih osvojila naslov svjetskog prvaka. Takvu sudbinu priželjkujem i za našu reprezentaciju”, optimistično je poručio Pašić.

Trofej Svjetskog fudbalskog prvenstva u naš glavni grad dolazi 6. marta specijalnim avionom i uz specijalne mjere sigurnosti, dok će svi ljubitelji najvažnije sporedne stvari na svijetu imati priliku da iste i vide na izložbi 7. i 8. marta u KSC Skenderija, u dvorani «Mirza Delibašić». Osim prilike za fotografisanje pored 6,175 kilograma teškog djela talijanskog skulptora Silvia Gazzanige, tokom izložbe prisutni će u sklopu interaktivne zone imati priliku uživati u inovativnim i zabavnim sadržajima koji će upotpuniti ugođaj.

Trofej Svjetskog prvenstva

Foto: McCann

“Malo će sretnika iz Bosne i Hercegovine ove godine otići na Svjetsko prvenstvo u daleki Brazil. Upravo su zato FIFA i njen vjerni partner Coca-Cola odlučili prvenstvo na neki način dovesti i u Bosnu i Hercegovinu! Svi oni koji neće moći uživo navijati za bh. reprezentativce u okviru ove turneje moći će osjetiti euforiju i pravi brazilski duh te biti dijelom fudbalske istorije. Osim što će svi fudbalski zaljubljenici dobiti jedinstvenu priliku da vidi FIFA-in trofej, sigurno će ih oduševiti i sjajan doživljaj i cjelokupno iskustvo tokom izložbe kojim ćemo im približiti najveću sportsku priredbu na svijetu”, izjavila je Ana Kljajić Balenović, direktorica odjela komunikacija i odnosa s javnošću za Bosnu i Hercegovinu i Hrvatsku.

Svi zainteresovani besplatne ulaznice za posjetu mogu obezbijediti putem portala kupikartu.ba, na web-stranici coca-cola.ba, kao i skeniranjem QR koda koji se nalazi na Coca-Cola 0,5L promotivnoj boci sa etiketom inspirisanom turnejom Trofeja. Također, karte se mogu preuzeti i u prodajnim objektima Sport Life-a širom Bosne i Hercegovine.

Coca-Cola i FIFA obavezale su se da ovim projektom do 2022. godine posjete svih 209 članica Svjetske fudbalske asocijacije, saopćili su organizatori.

[toggle state=”open” ]The Coca-Cola Company (NYSE: KO) najveći je svjetski proizvođač pića koji osvježava potrošače s više od 500 gaziranih i negaziranih robnih marki. Glavna je robna marka u portfelju naše kompanije Coca-Cola, najvrednija svjetska robna marka. Inače, naš portfelj sadržava robne marke vrijedne 16 milijardi dolara, uključujući Diet Coke, Fantu, Sprite, Coca-Colu Zero, vitaminwater, Powerade, Minute Maid, Simply, Georgiju i Del Valle. Najveći smo svjetski proizvođač gaziranih napitaka, gotovih kafa i sokova. Zahvaljujući najvećemu svjetskom sistemu za distribuciju pića, potrošači u više od dvjesto država uživaju u našim pićima jer proizvodimo više od 1,8 milijardi napitaka dnevno. Uz trajnu je predanost izgradnji održivih zajednica naša kompanija usmjerena na inicijative koje smanjuju naš uticaj na okoliš, podržavaju aktivan, zdrav život, stvaraju siguran radni okoliš za naše saradnike te poboljšavaju ekonomski razvoj zajednica u kojima poslujemo. Sa svojim se partnerima punionicama nalazimo u društvu deset najvećih privatnih poslodavaca sa više od 700 000 saradnika. Za više podataka posjetite „Coca-Cola Journey“ na e-stranici www.coca-colacompany.com, pratite nas na Twitteru (twitter.com/CocaColaCo) ili pogledajte naš blog „Coca-Cola Unbottled“ na e-stranici www.coca-colablog.com.[/toggle]


Imaš vijest za nas?

Pošalji nam potpuno anonimno vijest ili informaciju.