Uskoro bi trebala početi treća faza izgradnje magistralne ceste M18 Tuzla-Sarajevo. Riječ je o najtežoj dionici. Spajat će magistralnu cestu sa tunelom Karaula. Njenim kompletiranjem ukupna dionica će dobiti svoj puni značaj sa aspekta skraćenja postojećeg magistralnog puta , nivoa usluge, skraćenja vremena putovanja, poboljšanja uslova vožnje i sl. Radovi bi trebali trajati 12 mjeseci.

Kredit Evropske investicijske banke trebao bi biti operativan za mjesec do dva. Dionica će koštat do pet miliona eura. Ukupna dužina je 1.506 metara. Biće građena i dva mosta, jedan 279 metara, drugi 130. Za posao se mogu prijaviti i domaće kompanije.

Mi smo bili raspisali natječaj za taj dio dionice, i dobili ponude. Međutim u ovoj fazi zbog ovog priključka mi smo 25 posto dionice završili u toj fazi, mi ćemo najvjerovatnije poništiti taj natječaj, jer su manje količine, i nije fer, i mi ćemo raspisati najvjerovatnije novi natječaj, rekao je Ljubo Pravdić, direktor JP Ceste FBiH za TVSA.